شاخص کل بورس تهران بالاخره مثبت شد

شاخص کل بورس تهران بالاخره مثبت شد

امروز شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی با 78 واحد افزایش به 26 هزار و 969 واحد رسید شاخص قیمت با معیار هم وزنی با 59 واحد افزایش به 9 هزار و 862 واحد رسید. شاخص قیمت با معیار هم وزن 54 واحد رشد کرده و به 8 هزار و 980 واحد رسید. شاخص آزاد شناور با 354 واحد تقویت به 72 هزار و 391 واحد رسید. شاخص بازار اول با 82 واحد افزایش به 45هزار و 495 واحد و شاخص بازار دوم با 697 واحد افزایش به 130 هزار و 211 واحد رسید.

امروز در جریان معاملات نمادهای بیمه پارسیان و سیمان شاهرود بازگشایی شده و نمادهای سیمان سفید نیریز، فرآوری زغال سنگ طبس متوقف شدند.

به گزارش فارس‌، امروز نماد شرکت چادر ملو به اندازه 125 واحد در کاهش شاخص اثر داشته و نمادهای بانک ملت،‌بانک صادرات، بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و کشتیرانی جمهوری اسلامی در تقویت شاخص موثر بوده‌اند. نمادهای پربیننده بورسی مربوط به شرکت‌های پتروشیمی مبین ، بانک صادرات،‌پالایش نفت بندرعباس، بانک ملت، ایران خودرو، پارس خودرو و سرمایه‌گذاری نفت وگاز و پتروشیمی تامین بوده است.

 امروز در فرابورس ایران شاخص کل مانند بورس تقویت شده و با 8 واحد افزایش به 719 واحد رسید و ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به 58 هزار میلیارد تومان رسید. امروز معامله‌گران فرابورسی بیش از 164 میلیون برگه بهادار در قالب 15هزار و 830 نوبت معامله و به ارزش 239 میلیارد تومان یعنی حدود 2 باربر بورس خرید و فروش کردند.

امروز نمادهای پربیننده فرابورسی مربوط به پالایش نفت تهران،‌فولاد هرمزگان جنوب‌،‌گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان، پالایش نفت لاوان، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، بانک حکمت ایرانیان و دی بوده‌اند. امروز نمادهای مارون، جم، شتران،‌ارفع، شاوان، پترول، شراز همگی در تقویت شاخص فرابورس اثرگذار بوده‌اند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Mohsen
تاریخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: